Just nu.....

Såhär känner jag mig just nu. Vill mörda någon! Har känt så efter jobbet varje dag denna veckan. Det beror på
 
1. att vägarna är misskötta av kommunen
2. att folk är för slappa för att skyffla undan frusen slask från tomtgränserna (som är deras skyldighet som husägare)
3. att någonting låter under huven på bilen igen
4. att någonting börjar låta inne i bilen när jag kört drygt 2 timmar med den
5. och även på grund av sömnbristen.
 
Jag har väldigt lång stubin annars, krävs en del för att jag ska gå i taket. Denna veckan har stubinen tänts och direkt har helvetet brakat loss. Snälla hormoner, chilla lite! Behöver paus!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0