Härliga fredag

Vad konstigt att det kan vara så olika från dag till dag med magen. Igår var jag nästan inte alls öm, satt i mjukisar som var sköna. Idag kände jag redan när jag gick upp ur sängen, naken, att det skulle bli en sån där dag då magen ömmade, och mycket riktigt så gör den det.
I övrigt märker jag ingenting mer än brösten. Hade nästan hoppats, hur man nu kan göra det, på att jag skulle få lite mer symptom snart så jag vet att det fortfarande håller på där inne. När jag väl får några fler symptom så kommer jag klaga över det, jag vet. Jag är svensk, vi gör så!
 
Nu ska jag ta mig ur mina trånga, åtsittande ridbyxor som jag tvingats ha på mig flera timmar och dra på mig mammaleggingsen för första gången. Det är det eller springa naken som gäller känns det som, haha. Eftersom jag ska ut och handla sen så blir det leggings istället för mjukisar, för jag är inte bekväm med att visa mig utomhus i mjukisbyxor.
 
Idag är det fredag, det innebär mys så det står härliga till. Jättesugen på både chips och godis så kommer nog unna mig det. Och efter helgen är det ny vecka, måndag innebär v.6 - både i almanackan och för magen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0