Det börjar kännas

Tröttheten har slagit till. Herregud vad trött jag har blivit de sista dagarna! Märkte det först i lördags och det har hållit i sig sen dess. Sover stenhårt och har behov av extra sömn på dagarna, men vågar inte ge mig själv det på grund av att jag tidigare haft stora problem med att somna på riktigt om jag sover på dagen.
 
Idag ställde jag klockan på 11:45 efter jobbet. Det är drygt 4 timmars sömn. Efter ett kort möte och en mathandling kom jag hem ca 14:30 och trodde jag skulle dö på soffan av utmattning. Efter en stund somnade jag också, men lyckades ta mig upp ur sängen efter inte allt för lång stund. Nu när magen har fått mat är jag lika trött igen, känns som om jag kommer somna för kvällen om jag sätter mig ens det minsta lilla bekvämt.
 
Ska kolla på tv en stund och sen tror jag att jag sätter på en film och lägger mig i sängen och kollar på den ändå, för det är väl lika bra att man somnar och får sova ordentligt. Inatt väntar ett dubbelt så långt pass på mig på jobbet så det är lika bra att vara utvilad antar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0