Dessa hormoner...

Började min dag med att vara tvärilsk och storgrina i 3 timmar. Fick supersvullna ögon och extrem huvudvärk på det. Tack och lov att man jobbar ensam när sånt här händer!

När jag började jobba så hörde jag hur det började gnissla under huven på bilen. Ägnade inte en tanke åt att någonting höll på att gå sönder eller så, för det fick min pojkvän för sig när jag berättade för honom, utan jag var bara förbannad över att det lät. För jag tål inte när saker låter som inte ska låta  vanligtvis, och med lite hormoner i kroppen så slutar det ju med att jag nästan går i taket. Som i morse.
 
Har en riktigt dålig dag på grund av detta. Ska tröstäta med en underbar kebabtallrik och en påse chips faktiskt! Ska bli så gott!


Kommentarer
Fia

Hej! Jag har kikat in hos dig ett par gånger. Jag är i samma vecka som dig och det är, som du skriver, roligt att följa någon på vägen. Känslan av att vara gravid är för mig fantastisk (även om jag är dödstrött och bara vill sova :) Jag hoppas, önskar och ber att det ska gå hela vägen den här gången. Vi får hålla tummarna hårt som min mamma säger. Jag bloggar inte, kan inte ge dig det tillbaka men ska se till att kommentera.

2013-02-08 @ 15:32:19
Ida

Åh kanske att jag får joina dig! Fick plus alldeles för en stund sen. Enligt någon sida ska jag vara i v 4(3+6). Ska ta ett extra test i veckan för att vara säker. Så det kanske dyker upp en bloggadress om ett tag! :)

Svar: Vad kul! Vill gärna ha några bloggar att läsa! :)Grattis till ditt plus! :D
Tina Standar Ylläsjärvi

2013-02-10 @ 11:45:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0