Bokrea

Idag börjar bokrean. Är ni bokfantaster som ska ut på jakt efter en bra bok att läsa tro? :)

Jag var och handlade igår, och då hade de redan öppnat bokrean i mataffären. Man fick inte köpa dem men man kunde lägga undan böcker om man hittade några. Det var himla smidigt måste jag säga. Jag gick in och kollade utan vidare förhoppningar på att hitta någonting.

Men jag hittade faktiskt tre böcker. En present till min syster som fyller år om tre veckor, en stor kokbok som jag sparade in minst 200 kr på genom att köpa på rean. Kändes smart! Hon fyller 19 år så det är nåt som hon behöver, om inte annat när det är dags att flytta hemifrån.
Hittade sen, förutom en liten bok med kakor, Stora boken om barn. Genialt! Precis vad jag och mannen behöver just nu! Sparar in några rejäla hackor på den också så det kändes bra!

 
Ska åka förbi och hämta böckerna idag tänkte jag, lika bra så jag får det gjort känns det som. Så har jag någonting att göra på dagarna nu när jag ändå sitter hemma och är sjuk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0