Julstök



Igår var J ledig så vi passade på att åka ut och titta på julklappar då. J var dock rastlös som vanligt så jag fick åka ut idag ändå för att titta på de få som var kvar. Är väldigt glad att vi var ute igår ändå däremot för idag hade det inte gått att gå där ute med vagnen.

När jag hade gått där några timmar i "lugn och ro" och tittat, och bara hade en julklapp kvar att köpa, fick jag psykbryt på mig själv över att jag inte hittade någonting. Så jag tog en liten paus och åkte till stallet och fixade allting där samt släppte Lady i ridhuset så hon fick ladda ur lite.
Sen orkade jag ta mig en snabb runda till och då hittade jag en bra julklapp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0