Vill inte vara med längre

Idag har jag en deppdag känns det som. Magen värkte i morse och jag hade lite mensvärk. Hade jag även i onsdags. Gillar inte det alls i nuläget. Hoppas att det är livmodern som växer lite för fort bara, eller lilla damen som grejar med någonting, så det inte är annat på gång.
 
Har inte gjort någonting idag. Ingen ork eller motivation till det. Det enda jag faktiskt gjort var att tömma torktumlaren och vika ihop de små bäddseten där i, samt bädda i vagnen. Sen satte jag mig på golvet och grinade i två timmar. För ingenting. Är inte mig själv idag - trött och nere och vill inte vara med längre alls. Hoppas det är vädret som stör mig bara.
 
Bäddat och klart i vagnen. Muminpåslakan och söt nallekanin :)
I botten Emmaljungas lyxmadrass, frottélakan och lakan.


Kommentarer
Anna

Åh så fint!

Tror det är gravidhormonerna som spökar, du känner dig snart gladare igen. Och inte så långt kvar tills du får upp världens ljuvligaste varelse på ditt bröst!

2013-08-16 @ 20:10:52
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0