Vecka 33 (32+0)

Lugn dag, lugn vecka. Lite lätt rastlös faktiskt. Men ändå såå skönt att vara hemma och inte jobba! Känner mig som en helt annan människa med riktig vila nu!
 
Igår var det ett besök på nagelsalongen. Efter 5 väldigt långa veckor var det äntligen dags. Naglarna var på tok för långa, utväxten hemsk och alla utom 3 hade släppt och var på väg att lossna helt. Fy så de såg ut! Nu är de nya och fina igen, underbart! Den här gången är det dessutom bara mina egna naglar som har fått ett lager gelé och färg på sig, och inte någon extra förlängning, känns ännu bättre!
 
 
Igår var jag snabb på att ta kontakt med min konsult hos Partylite för att boka in ett party i slutet av månaden. Fick nys om att den nya katalogen kommer om cirka 2 veckor nämligen och det är alltid bra att vara bland de första som har ett party då - fler som är intresserade av att komma och oftast fler som köper.
Jag hittade Partylites engelska katalog häromdagen på nätet så har redan hunnit tjuvkika lite. Hittade såklart mycket fint och några nya dofter på ljusen som jag måste prova. Sortimentet kan skilja sig en del från engelska till svenska katalogen, men har ett litet hum i alla fall.
 
Har ett roligt paket med nya, fina gardiner att hämta inne i stan nu med. Attans att jag inte ska någonstans förrän imorrn eftermiddag. Är rätt så onödigt att dra ut bilen från garaget bara för att åka och hämta paketet. Lite för långt för min tjockismage att ta den 50-minuters promenaden in till stan och sen tillbaka igen bärandes på paketet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0