Smart shopping

Vilken lång dag det blev ute med mamma igår! Hela kroppen värkte på mig när jag kom hem på kvällen. Blev först ett antal timmar på IKEA där jag kom hem med bland annat två tavelhyllor och tre fotoramar till ultraljudsbilderna. Vi har ju fem bilder men det blir ju för mycket om man ska sätta upp allihopa. Eventuellt, och verkligen eventuellt, köper vi en tavelhylla och två ramar till och sätter i vårt rum med. Det jag köpte igår hamnade på en vägg i barnrummet nu.
 
 
 
Efter IKEA tog vi även en sväng i de andra butikerna på köpcentrat. Hittade mycket fina bebiskläder, blev lite förvånad på en butik faktiskt, men jag köpte ingenting. Den 11e ska vi till Ullared och när det är så nära nu så är det bara idiotiskt att köpa på sig en massa nytt. Jag fick i alla fall köpt mig en gosig huvtröja i en härlig rosa färg (älskar rosa) på rean för typ en minimal peng så det får jag vara nöjd med! Ett tag efter magen är borta kanske jag kan stänga den, haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0