Sista spurten

Vågar mig på att säga att jag är inne på den absolut sista spurten i graviditeten nu. Idag är det exakt 8 veckor kvar. 2 månader. Det är ingenting!! Ibland när jag tänker på det får jag nästan ett nervöst sammanbrott. Samtidigt som det är spännande då det är nytt alltihop.
 
Planerna för denna veckan är väldigt lugna. Är rätt mycket hästledig, 5 av 7 dagar till och med. De planer jag har är nagelsalongen idag, äntligen, ev. Liseberg på lördag förmiddag och självklart GeKås i Ullared på söndag. Hoppas veckan går fort, längtat till Ullared hur länge som helst nu!
 
Innan jag hugger tag i min dagsplanering - dammsuga, diska och vika tvätt - så ska jag sätta mig och vakna till liv med lite datorspel. Måste väl vara tillåtet nu när man är långledig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0