Shoppingfynd från GeKås

3 gula påsar blev det med saker till bebisen och hemmet.
 
Nappar, nappflaska, flaskborste, tavelram för 4 foton, handdukar åt oss, lampskärmar, amningsbh, örngott, amningsinlägg, bröstvårtssalva, mammaleggings, strumpor, hårfärg...
 
... våtservetter, babyolja, babyduschcreme, nagelvårdskit, plädar, snuttis, handduk, skallra/tuggleksak, bilspegel, bäddset, plastad frotté, leggings, pyjamas, bodies, strumpbyxor...
 
Även en skötbädd, blöjhink och stor badbalja med sittinsats följde med. Nu har jag nog inte fått räknat upp allting, men vi slutade på 3007 kr på detta besöket. MYCKET nöjda ska jag tala om! Alla bebisprylar gick på runt 1800 kr, vilket vi aldrig hade kommit i närheten av här hemma. Resterande belopp blev det vi köpte till hemmet och oss själva.


Kommentarer
Stina

Tips; välj de gula våtservettsförpackningarna nästa gång. De är mycket bättre fast några små kronor "dyrare". Dessa rosa är jättetunna och luktar ganska mycket. Vilket jag personligen inte gillar.. Men smaken är som baken! Lycka till med bebisen! Själv får jag min andra ca en månad efter dig.

Svar: Vi hittade bara dessa rosa, de gula var nog slut då kanske. Jag har inga problem med dofter, uppskattar det bara, fast det kanske ändras sen :)
Tina

2013-08-14 @ 16:31:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0