Shopping på stan

Efter återbesöket på nagelsalongen idag (de blev solid blå med strasstenar, ska fixa bild) tog jag en runda på stan i Vänersborg. Är ju inte alltför ofta man är där. Skulle ha lite presentpapper då J snart fyller år. Även mamma, men "tjejigt" papper har jag redan hemma.
 
 
Sprang även in på Lindex en sväng och fick ögonen på en söt grå klänning i manchester. Fick bli den och en matchande body samt strumpbyxor till. Planen är att det ska bäras på en julmiddag på Liseberg senare i höst med hans pappa, eller om det blir på den med hans mamma och plastpappa. Fast jag hinner säkert hitta annat innan dess. Men det är så sjukt svårt att hålla sig när man hittar nåt som man bara typ... dreglar över när man ser det. ;)


Kommentarer
Ida

Vilken söt klänning!

2013-08-26 @ 20:25:03
Stina

Du borde kika in på "lilla gabberåben" nästa gång du är i Vänersborg. Finns en hel del fint där som jag tror att du kommer gilla, eftersom du verkar gilla newbie och "grågammelrosa" kläder ;)

2013-08-27 @ 10:52:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0