Njutarhelg

Igår festade vi till det rejält här på kvällen. Fredag, solen sken - såklart grillat! Mums!
 
 
Idag ska vi på kräftskiva. Jag äter inte skaldjur alls, såvida de inte är friterade (haha), så för mig blir det grillat idag igen. Men jag klagar inte! Den kotletten vi hittade i början av sommaren, färdigmarinerad, är så sjukt god! Kom på nu att jag inte tagit ut dem ur frysen, smaaaart verkligen, så får gå ner och göra det och sen kanske köra dem på upptining lite i micron innan vi åker så de bara är att slänga på grillen direkt när vi kommer fram. Ska även fixa iordning lite mer sallad att ha till. Orkar verkligen inte fixa med potatisgratäng, kommer bli så galet mätt ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0