V. 18 (17+0)

Oj vad tiden går! Vi konstaterade detta i helgen jag o J, att nu går det helt sjukt fort! I början märktes det ingenting, men nu när man kan se förändringar så går det så fort! Tänk, snart är oktober här och en frisk krabat kanske tittar ut! Förhoppningsvis snabbt som attan, haha!

J sa igår med, att när jag gick utan jacka bland alla mammakläder i affären så såg man verkligen att jag var gravid, det var en riktig bebismage som fanns där. Det har jag sagt länge, men det är ju väldigt mycket lättare för mig att begripa än vad det är för honom.
 
Veckan blir lugn. Tror jag är ledig hela veckan då bilen inte är lagad och det inte finns firmabil att tillgå. Tror jag tappar lite pengar på det, men vad tusan, så skönt att vara hemma just nu. Är inne i en konstig period så det är skönt att få tid att sova och rensa tankarna.
Ska däremot skicka iväg lite saker jag sålt på Tradera, och säga upp min lägenhet. Senast imorgon. Så det får nog bli imorgon också, då är jag hästledig! Ska även passa på att växla lite fickpengar till Mallorcaresan så det blir gjort! Även det imorgon då allt finns på samma ställe typ.
 
Var ett tag sen nu, så jag bjuder på en rykande färsk magbild idag! Inte den bästa eller den största. Tagen i morse, innan matintag och efter kissepaus, så magen är som den ska vara!
Jag har inte tänkt på det så mycket, men när jag jämför denna med bilder innan graviditeten så inser jag ju att jag faktiskt var platt om magen då.
 
Inte konstigt att folk kläcker ur sig "Herre j....." när de får syn på magen!! ;)
 


Kommentarer
Katarina

Ja visst är det härligt med en bebismage? :)
Vi ser ungefär likadana ut!

Jag har fått lite konstiga saker för mig! Jag tvivlar typ på om jag är gravid men det syns ju verkligen! Konstigt!

Har ni börjat kolla på vagn? Fastnat för nån?
Vilket datum skulle ni på ultraljud? Jag och min sambo ska på ultraljud på fredag!


Svar: Ja det är det verkligen, så mycket lättare att ta till sig då! :)
Vi har kikat rätt mycket på vagnar, och jag har bestämt mig för en. Emmaljunga Mondial Duo, white leatherette. Så himla fin och har allt som behövs! :) Dock är jag öppen för annat med så håller koll på blocket till och från ifall det dyker upp någonting där som också verkar bra. :)

Vi ska in på UL om exakt en vecka, måndag morgon :) Längtar massvis och vi hoppas att den lill* ska våga visa upp sig ordentligt!
Tina

2013-04-29 @ 10:41:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0