V. 15 (14+0)

Ny vecka här igen. Tiden springer verkligen iväg. Men det är väl skönt! Ser fram emot riktig vår och sommar nu!
 
Idag ska jag ringa NÄL och boka tid för ultraljud. Eller jag hoppas det... men det är ju 3-4 veckor dit och då borde de ju ha fått schemat. Barnmorskan sa i alla fall att jag skulle ringa nu så får ge det ett försök. Hoppas bara jag inte har slarvat bort pappret med telefonnumret på som hon gav mig!!
 
Imorgon ska vi kolla på en lägenhet. Eller radhus närmare bestämt. Ser fram emot det! Den har också varit ute ett litet tag på internet så nu hoppas vi att det inte är hur många som helst som ska kolla på den eller vara intresserade sen överhuvudtaget. Funkar inte det här så får vi kolla på lägenheter som har varit ute ännu längre, eller som precis har kommit ut nästan så kanske det går bättre. Men hoppas på denna nu!!
Idag går även två anmälningstider ut på hyresrätter hos det kommunala bostadsbolaget som jag också hoppas att vi ska ha turen att få åka och kolla på sen. Men det får vi inte veta förrän under morgondagen heller.
 
Nu har jag mättat min mage efter jobbet och ska sova. Blev sent igår, då familjen kom hem lite senare än planerat på kvällen och jag skulle ta med mig min bror hem, så får försöka ta igen lite nu tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0