V. 14 (13+0)

Lugn och härlig påskhelg, precis vad jag behövde. Två dagar extra ledigt är inte fel, men precis som alla andra säger jag att det kommer ta emot att åka till jobbet inatt igen.
 
Har haft lite hormonproblem i helgen. I lördags var jag supergrinig framåt eftermiddagen. Och när vi var i affären en stund innan de stängde kände jag hur humöret bara gick i taket. När vi kom ut ur affären och jag satte mig i bilen kom gråten upp i halsen. Vet inte varför. Sen när vi stod på tankstationen började jag stortjuta, för ingenting. Satt sen och grät i två timmar, för ingenting. Det var väl inte så kul för J, men han har väl börjat förstå att jag är lite knepig vissa dagar och att det inte har med honom att göra överhuvudtaget.
Söndag morgon var det lite bättre, fortfarande lite upprörd men inte så att jag inte kunde hantera det som tur var. Idag är det bra igen, känner mig normal. Hoppas de här hormonrubbningarna inte gör sig påminda alltför ofta!
 
Denna måndagen är en ledig dag, ledig från jobbet och ledig från stallet. Har sovit som en stock så känner mig riktigt pigg. Ska fira med antingen lite diskande och toastäd, eller tv-spel. Börjar med tv-spelet, haha! Skulle åkt till mamma och ätit påskmat idag men det blev ingenting, så får bli lite stekt kassler och ris med currysås sen. Är också väldigt gott!
 
Veckan bjuder på en lägenhetsvisning igen, hoppas på bättre tur med denna! En lite större lägenhet som kanske är bättre för oss egentligen, så vi hoppas att denna är bra också!
 
Hoppas ni har haft en trevlig påsk allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0