Typiskt

God morgon! Hoppas alla har sovit gott och haft en bra helg!

Jag kämpade och kämpade igår med att hålla mig vaken så länge jag bara kunde. Vet inte när jag höll mig uppe efter 21 nån dag överhuvudtaget senast, borträknat då jag varit på kalas eller liknande. Igår lyckades jag hålla mig uppe till kanske 22 men där tog det stopp. Då somnade jag nästan påväg till sängen. Det är hemskt!
Självklart resulterade detta i att jag vaknade 6:50 i morse, men det kändes som klockan var 10. Dumma kropp som inte kan hantera ljuset. Och självklart kommer jag mer eller mindre stensomna runt 20 ikväll som vanligt på grund av att jag vaknade så tidigt. Är det meningen att man ska bli som en gammal tant bara för att man väntar barn?
 
Idag fyller J:s lillasyster år så ska på kalas om några timmar. Vi har köpt en present som vi fått tips om att hon önskat sig av mamma, så det kommer bli toppen. Favoritbrorsan och favorittjejen hädanefter, haha.
 
Nu ska jag ta en dusch här och sen göra mig i ordning och ta det lite lugnt innan J hämtar upp mig. Tillbaka från kalaset sen ska jag byta sängkläder i sängarna här och sen starta en diskmaskin innan jag ger mig av hem till mig för att fortsätta ta det så lugnt det bara går...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0