Mycket att se fram emot

Har kommit in i en period nu där jag inte känner mig det minsta gravid. Kanske är så det ska vara nu. Känns så konstigt bara när man verkligen inte känt sig så bra de första 11 veckorna i graviditeten. Magen är ju där den är och växer lite mer för varje vecka som går och brösten växer långsamt de också, men det är väl de enda tecknen jag har. Ska inte gnälla haha!
 
Idag är det som sagt radhusvisning! Ser fram emot det! Innan visningen ska jag hämta mitt pass jag fixade förra veckan, har fått sms om att det är klart och ska finnas att  hämta på stationen redan. Skönt! Nu är det bara att vänta och skriva ner en lista på vad som ska packas ned i väskan inför resan om drygt en månad!
 
Har även ringt och försökt boka tid för ultraljud i vecka 19, men det gick inte än. De hade inte fått läkarnas scheman ännu och kunde inte boka några tider då. Så ska ringa på måndag igen och då ska de ha fått dem. Känns som att det börjar bli tight med tid, även om det är 4 veckor dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0