Leopard

Hittade förra veckan en så fin och bra klänning på KappAhl när jag var ute med min mamma och syster på stan. Blev förälskad direkt! Avvaktade däremot lite då de inte hade min storlek, 32/34, inne, men igår hittade jag den igen inne i Femmanhuset och provade minsta storleken som fanns inne - 36/38. Hur många som helst, men ingen 32/34.
Den var nog lite för stor i armhålan, men samtidigt - jag ska ju bli större. Nu finns det lite plats till brösten att växa till sig ännu mer, och det kommer finnas plats för magen hela graviditeten på grund av klänningens form. Kommer dessutom fungera efter graviditeten med, hoppas jag!
 
En fin kofta, fina och somriga skor samt ett litet skärp under bysten så är den outfiten klar.
 


Kommentarer
Anna ~:Mamma till Maya 19/7-12:~ och gravid igen, BF Okt-13!

Himla söt klänning! =)

2013-04-30 @ 07:37:35
URL: http://desenastetankarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0