Lägenhetsjakten fortsätter

Det här med att hitta lägenhet är lättare än man kan tro. Skulle ju på visning i eftermiddag, men för ett par timmar sen ställde de in visningen med ursäkten att "de ville avvakta lite till". Ehm, hallååå??? Lägenheten har legat ute i 75 dagar redan och ingenting har hänt. Finns det någonting att vänta på?? Folk här i stan är betydligt mer pantade i huvudet än vad jag trodde. Varför lägger man ut sin lägenhet på annons om man inte vill sälja den?? Ta bort den igen då!! ÅH...
 
Vi hittade en annan lägenhet som vi ringde på istället då och ska kolla på den i eftermiddag istället. Dock låg denna lägenheten på tredje våningen och tror inte det finns hiss i det huset, så det känns som ett stort fett nej redan nu faktiskt om så är fallet. Får tänka på barnvagnen sen bland annat ju.
Ringde även på ett gavelradhus som vi ska kolla på nästa vecka, den var mycket fin så den hoppas jag på! Man kan undra vad felet är när det var så billigt och den har varit ute i snart en och en halv månad utan respons? Men lägenhet måste vi ha! Snart! Panik var det här ja!
 
Nu sitter jag och äter godis för att stilla min hunger. Inte så nyttigt kanske. Ska värma lite mat istället. Efter visningen, när J har åkt hem, ska jag åka och handla snabbt och sen åka och ge katten mat hemma hos mamma då de är bortresta resten av veckan. Skulle åkt dit i morse men glömde av det! Pinsamt! Tror dock katten klarar sig för han fick massa mat ute igår innan de åkte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0