Hur mycket behöver man?

Jag har börjat skriva lista på vad som ska packas ned till Mallorca om ca 5 veckor. Längtar som en tok! Har aldrig varit utomlands så det ska bli så sjukt spännande. Är mest nervös för flygningen! Får ta några Lergigan så kanske jag blir så borta att jag inte är med på vad som händer ens, haha...!
 
Hur mycket behöver man ha med sig för en veckas semester egentligen? En klänning för varje dag, en bikini för varje dag, underkläder för varje dag? Leggings o tröja för kyligare kvällar ute? Gah, jag har ju inte en aning!
Har i alla fall tänkt igenom min garderob och har en del kläder redan som jag kan ha med mig, kanske får köpa på mig nån klänning eller två som har lite mer plats för magen men annars ska det mesta finnas. Bikinis har jag kollat på nya, insett att jag måste ha det då mina bröst blivit minst en storlek större redan nu. Hittat några fina som jag ska beställa sen.
 
Så kollar man ut genom fönstret idag och blir bara såå taggad - snöblandat regn. YAY! ... eller inte. Fy så tråkigt. Jag håller fast vid tanken att det övergår helt i regn om några timmar då det ska bli plusgrader dygnet runt, typ, från och med idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0