Drömmer in i framtiden

 
Kikat på lite möbler. Lutar åt IKEA! Både jag och J har kollat på samma säng, så den får det bli. Sen har vi inte riktigt hittat ett skötbord som matchar, men när jag sökte på hemsidan så hade de ju en i samma serie! Var väl inte bokhyllekombination som jag var ute efter, men eftersom man kan ta bort skötdelen sen så blir det ju en bokhylla och det är ju ändå smidigt för det priset.
 
IKEA-appen har fyllts på med diverse prylar till radhuset - tabletter, tallrikar, löpare och andra småsaker. Nu la jag även till dessa möbler och spälskydd, madrass, påslakan och lite annat sånt. Barnsaker är ingenting vi kommer köpa på första rundan vi tar ner efter flytten tror jag utan kommer ta det senare i sommar då vi ev. måste tapetsera om det rum som de sakerna ska in i.
 
Men som jag längtar efter att få åka dit med en lista och bara lasta på i vagnen!! Och sen komma hem med det, montera det och göra allting iordning! Ack, sommarslutet kan ju inte komma fort nog egentligen! Men först vill jag nog ha lite sommar, bara för att jag älskar det.


Kommentarer
Janina

En vän till mig sa att spjälskydden på IKEA inte var bra, minns inte riktigt om det var för att de var för tunna eller vad det var för fel.

Svar: Tack för tipset! Det märker vi när vi väl är där och kikar på dem! :) Ska ner till Ullared i augusti också och de har ju en hel del prylar där med så kan jämföra lite :)
Tina

2013-04-20 @ 23:05:35
URL: http://niiinahs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0